31 Mart 2012 Cumartesi

çocuk beslenmesi sayfa:60

Ben  FAS'lı bir çocuğun annesiyim.Doğumdan sonra bebeğimin FAS'lı olduğunu öğrendiğimde birden hayat durmuştu bebeğim benim yüzünden hayatı boyunca zorluklar çekecekti. Evlenmeden önce başlamıştım alkole her şey arkadaş ortamında tadımlık diye başlamıştı gittikçe artıyordu isteğim, kopamıyorduk birbirimizden ailem bu durumun farkına varmıştı benimle konuşmuşlardı ama ben onları dinlemeyip daha fazla arttırmıştım bir gün eşimle tanışmıştık oda alkol kullanıyordu daha sonra zaman geçtikçe evlenme kararı aldık evlendik ve hamile kalmıştım.Artık sağlığım elimden gidiyordu bu durumun bebeğime zarar vereceğini düşünemiyordum bile gece gündüz hala alkol kullanmaya devam ediyordum hamileliğim zorluklar içinde geçiyordu aslında aldırmak istiyordum hiç bir şeyin farkında değildim çünkü, ama eşim bu bebeğin doğmasını istiyordu bu yüzden aldırmadım hamileliğimin sonlarına yaklaşıyordum ve gün geldi sancılarım başladı bebeğim doğmuştu ama FAS'lı bir birey olarak her şey çok geçti artık, keşke geriye dönebilseydim ve yaptığım yanlışları düzeltebilseydim çünkü bu durum yüzünden hem ben hemde bebeğim hayatı boyunca acı çekecekti.
 O yüzden arkadaşlar sizlere bir ricam olacak tadımlıkta olsa alkolden uzak durun hayatınızı zorlaştıracak kötü şeylere kalkışmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder